Video mengharukan kisah cinta Carl dan Ellie | Teratak Aniq Bukhary

Wednesday, February 12, 2014

Video mengharukan kisah cinta Carl dan Ellie

Cukup mengharukan. Saya yakin mereka yang melihat video di bawah ini buat pertama kali, pasti akan melihatnya buat kali yang kedua. Saya salute pada anda yang mengalirkan air mata melihat video ini kerana anda memahami erti cinta sejati dan anda merupakan isteri dan suami yang baik buat pasangan anda.. :'(

Cinta hingga ke akhirnya.. In shaa Allah.. :'(

Kasih
Telah terbina sebuah mahligai
Menjadi tanda agungnya cinta kita

Kasih
Telah kubinakan sebuah istana
Menjadi tanda cinta sejati

Mekar menghiasi taman kasih kita
Dan diiringi haruman firdausi
Dikaulah permaisuri di hati suami
Penyejuk mata penenang di hati

Tapi angin yang mendatang
Bagaikan badai yang melanda
Kau pergi dulu tanpa menungguku
Kerna takdir kurelakan jua

Kekasih
Akan kupahatkan doaku
Di dalam lena dan jua jagaku

Kekasih
Akan kusirami pusaramu
Dengan cinta sejati

Oh andai takdir
Kita bersama lagi
Kuingin hidup bahagia bersamamu..


Video yang sama [SINI]

Semoga perkongsian ini memberi manfaat buat pasangan suami isteri diluar sana. Andai takdir Kita bersama kuingin hidup bahagia bersamamu :'(

Lagi video sedih di sini [Sedih 1, Sedih 2, Sedih 3]

TEGUR BILA AKU SALAH, HULURKAN TANGANMU BILA AKU LEMAH

12 comments:

  1. Replies
    1. Kan.. terharu tengok pengorbanan cinta dorang kan kak... :)

      Delete
  2. ohohohoooooo.......touching cik...

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu la pasal.. Admin yg lelaki nie pun sdih jgk tgk video nie...

      Delete
  3. video ni dah lama, mmg menangis bila tgk, sangat2 terharu

    ReplyDelete
  4. kasih sejati ... hingga akhir nya .

    ReplyDelete
  5. Kasih, kekasih & berkasih.. semoga kekal abadi hingga ke syurga... :)

    ReplyDelete
  6. Alamak bro..susah nak tengok kat rumah utube ni..hehe..ruginya..

    ReplyDelete
  7. sebak tengok video ni..sib baik tengok masa tak ada orang :'(

    ReplyDelete