Sedih: Ya Allah singkatnya hidup ini (Video) | Aniq Bukhary Channel

Sukan, Bola sepak, lawak, isu semasa dll.

Promosi hebat untuk anda!

Saturday, December 22, 2012

Sedih: Ya Allah singkatnya hidup ini (Video)

 

Aku pengembara: Hidup ini umpama sesaat. First time tengok video nie tersentuh juga la. Tipu la kalau Aku cakap video nie langsung tak sedih. Touching juga sikit. Babak paling sedih time yang lelaki tua tahan pendulum tu, memang touching time tu ditambah lagi dengan elemen cinta membuatkan video ini begitu menyentuh jiwa.

Teringat plak zaman sekolah menengah dulu main baling-baling kertas dengan budak perempuan. Lepas baling buat tak tahu then gelak dengan member-member. Seronok sampai tak ingat dunia. Peristiwa itu Aku rasakan seperti baru sahaja semalam berlalu. Betul la orang cakap, masa yang berlalu akan terus berlalu dengan pantas tanpa sedikit pun simpati kepada manusia.

Ya Allah! Begitu cepatnya masa berlalu.
Aku tidak dapat manahannya dari terus pergi.. 
Oleh itu aku mohon semoga hari-hari yang mendatang engkau berilah Aku kekuatan untuk terus mengharungi kehidupan ini dan peliharalah Aku agar terus berada dalam kalangan orang-orang yang engkau beri petunjuk. 

'AMIN'kan untuk AKU PENGEMBARA..

TEGUR BILA AKU SALAH, HULURKAN TANGANMU BILA AKU LEMAH

4 comments:

  1. tetiba terasa macam mat jiwa bila tonton video ni.. HAHA

    ReplyDelete
  2. adeyh..hati kena kental tengok ni..haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha.. ya la 2.. Tp serius memang sedih video nie.. X tau la korang. tacink jg tgk...

      Delete