Koleksi gambar-gambar lawak minggu ini (9 gambar) #3 | Aniq Bukhary Channel

Sukan, Bola sepak, lawak, isu semasa dll.

Promosi hebat untuk anda!

Wednesday, June 19, 2013

Koleksi gambar-gambar lawak minggu ini (9 gambar) #3

Setelah dinilai oleh crew-crew Aku pengembara yang bertugas, di bawah ini merupakan gambar-gambar terpilih yang berjaya mendapat tempat pada minggu ini. Ok, malas nak cerita panjang, Jom layan gambar di bawah :)

1) Bagi mereka yang susah nak bangun pagi ^^

2) Remote TV pun jadi laaaa... :)

3) Amacam.. Ada bran?? ^^

4) Hadiah untuk pengantin baru yang awesome ^^

5) Yang ini baru puas makan... :)

6) Masak, masak juga.. keselamatan tetap diutamakan :)

7) Alhamdulillah rezki untuk hari ini ^^

8) Apabila otak terlebih kretif..:)

9) Jangan kacau! aku tengah buat kajian ni.. Keh3

HOPE ENJOY!


TEGUR BILA AKU SALAH, HULURKAN TANGANMU BILA AKU LEMAH

15 comments:

  1. Anonymous19 June, 2013

    aku tak boleh tengok orang makan meehun tu. rasa nak muntah .

    ReplyDelete
  2. y last tu leh tiru je :p kekekekekke~ *sy un suka gax ngtuk kelas bio :p*

    ReplyDelete
  3. ahahha..lawak semuanya aniq :)

    ReplyDelete
  4. kusyuk betul tgk microscope kann. huhu :D

    ReplyDelete
  5. akak suka no.2 - agak-agaknya pakcik nak bawa mr. lembu tu ke pasar untuk korban raya nanti ya? hehe..

    ReplyDelete
  6. Anonymous19 June, 2013

    heheheehhe.....kelakar giler gambar yg aniq share ni la..hehehehe..

    ReplyDelete
  7. Suka semuaaa. Hahaha. Kelakar. Hilang stress pepetang camni. XD

    ReplyDelete
  8. agak melampau yang lesung batu tu. hahaha

    ReplyDelete
  9. haha..pic no 4 tu tong gas ke? lawak2..tp kira ok pe org yg dpt.tong gas pun mahal.. pastu ley dijadikan terapi diri spya rajin memasak...

    ReplyDelete
  10. serius lawk ,, hihi adehh mcm perangai orang ni

    ReplyDelete
  11. hehe..lawak..lagi yang pertama, kerusi masa banjir dengan remote tu..huhu..macam2

    ReplyDelete
  12. Biarlah kalau orang cakap saya tak siuman ketawa seorang diri. Saya suka gambar kucing tu.

    ReplyDelete
  13. Hahaha...memang lawak Aniq.

    ReplyDelete
  14. ehe gambaq no4 tu bagus la.lepas ni nak bg hadiah kawen bg tong gas je.tong gas pon mahal tauuu rm70 lebih dah sekarang kalau beli yg baru...so kire ok la tu kan...ehehe :)

    ReplyDelete