Koleksi gambar-gambar lawak minggu ini (11 gambar) #2 | AKU PENGEMBARA

Sunday, June 2, 2013

Koleksi gambar-gambar lawak minggu ini (11 gambar) #2

Gambar-gambar santai pilihan minggu ini. Jom layannsss ^^

 
1) Ala tomey, tomey (^_^)

2) Amacam.. Ada bran? ^^

3) Aircond untuk bas. Kepuasan penumpang, keutamaan kami. hehe

4) Buat apa tu, betulkan kereta ya bang? Keh3

5) Kalau dah penat tu, mana-mana pun layan.. :)

6) Anak berdarah seni. :)

7) Satu lagi kes yang sama ^^.


8) Kucing comel adab 21.. hehe

9) Jangan bergerak. Nanti saya tembak..

10) Yang nie mamat mana plak nie yang tahan ketapi nie.. Haha

11) Motor ku sayang. Manusia jenis macam nie pun ada lg ke? Ish.. ish.. :)


TEGUR BILA AKU SALAH, HULURKAN TANGANMU BILA AKU LEMAH

12 comments:

  1. hehehehehee..kelakar giler...

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe.. Hilangkan stress hujung minggu :)

      Delete
  2. no 9 tuu comel je...kah3... no 11 mmg laaa... keh2...

    ReplyDelete
  3. ahahhaha...lucu bah..pic no 7 pernah jg kak kongsi di blog akak...:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. oh ya ka.. apa tajuk entry tu kak.. mau tgk jugak..

      Delete
  4. sadis la tengok no 6 n 7 tu.. kesian bapak diorang.. hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Darah seni mengalir.. Hoho.
      x cukup di kertas, bapa plak jd mangsa.. haha

      Delete
  5. yg tgh repair pikap 2 kreatif..ha3

    ReplyDelete
  6. Lol..kelakar picture2 tu..pelik2 je..haishh..hahahaha...yg tidur dlm tren tu sgt la slmber die je siap ngn bantal..haha..pastu yg tahan tren tu..nk putus tgn gamaknya..kekeke

    ReplyDelete
  7. ah..ha! anak berdarah seni...good job! >.<

    ReplyDelete
  8. memang berbakat seni anak2 dia.. hehe.. :D

    ReplyDelete