Kelebihan orang yang bermata juling | AKU PENGEMBARA

Thursday, May 9, 2013

Kelebihan orang yang bermata juling

 
Cuba julingkan mata anda, nampak apa??

Aku pengembara: Hah! itulah kelebihan orang yang mempunyai mata juling.. Entry ini sebenarnya lebih kepada memujuk hati yang sedang dalam kesedihan ini.. Huhu. Aahhh! abaikan semua tu.. 







ADA SESIAPA YANG BOLEH SEDIAKAN AKU HARI-HARI YANG INDAH? :)



TEGUR BILA AKU SALAH, HULURKAN TANGANMU BILA AKU LEMAH

16 comments:

  1. Replies
    1. Tak cukup juling lagi tu.. hehe

      Delete
  2. hehehe... xD berpinar2 *_*

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe.. tengok dari jauh kalau x dapat

      Delete
  3. memang tak nampak apa2 pon..line hitam putih je ada :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aik.. Caner ble x nampak. Aniq test sekali je terus dapat

      Delete
  4. perkataan allah kan aniq..akak julingkan mata sekali je haa..sakit arr nak menjulingkan mata byk kali..huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. org first yang komen dengan jawapan yg tepat.. :)

      Delete
  5. nak senang tak mahu sakit mata kita pandang dari jarak jauh..tak payah juling pun..hehe..nampak Allah.. :)

    ReplyDelete
  6. Allah dalam BM dan Jawi...betulkan aniq?

    ReplyDelete
  7. pening kepala akak.. berpinar2 mata tengok, tapi tak namapak la aniq.. apa tu?

    ReplyDelete
  8. Tak larat nak julingkan mata. Takut juling terus.

    ReplyDelete
  9. kenapa sedih bro?? lama den tak singgah ke sini..hehe

    ReplyDelete
  10. nampak Allah! =)
    Subhanallah .

    ReplyDelete
  11. Allah. Subhanallah, cmne boleh jadi cmni eh? Image jatuh kat blind spot ka.

    ReplyDelete