Lawak: Akibat ingkar arahan SPR, lubang hidung jadi mangsa | AKU PENGEMBARA

Sunday, May 5, 2013

Lawak: Akibat ingkar arahan SPR, lubang hidung jadi mangsa

Assalamualaikum semua..

Sementara menunggu keputusan penuh diumumkan, kita redakan sedikit debaran dengan satu gambar antara yang paling mencuit hati sepanjang hari pengundian hari ini. Sebelum itu anda dinasihatkan agar tidak terpengaruh dan terikut-ikut dengan kelakuan yang melebihi jangkauan otak manusia normal ini. Hehe.. Malas nak ulas panjang-panjang, apa-apa pun jom layan gambar yang membawa seribu satu makna di bawah ini. :D

SPR dah pesan jangan korek hidung selepas jari dicalit dakwat kekal. Inilah akibat kalau tak dengar cakap. Ish.. ish.. ish.. Mohon lepas nie jangan ada lagi yang buat macam nie. Sayangi hidung anda. :D

Aku pengembara: Tak sabar menunggu keputusan pilihan raya malam nie walaupun jantung dup dap dup dap. Apa pun keputusannya aku terima.. Huhu. :)

Lain lain artikel berkaitan PRU13:
Pandangan Zizan berkaitan media yang sering menyebelahi BN?
Hakikat sebenar pengundi dibuktikan melalui satu kod rahsia
Persaingan kerusi panas Parlimen & DUN seluruh negara


TEGUR BILA AKU SALAH, HULURKAN TANGANMU BILA AKU LEMAH

5 comments:

  1. huhu.siapa punya lobang hidung nie..baik ngaku.haha..

    ReplyDelete
  2. ahhahaha!! lawak je.. apa2 un.. majoriti y leh mengundi telah mengundi.. so, just tggu keputusan dri apa y diundi :D

    ReplyDelete
  3. lpas 7 hari baru hilang

    ReplyDelete
  4. haha hidung tuan rumah ker tu...haha :)

    ReplyDelete