Koleksi gambar-gambar lawak minggu ini (11 gambar) #1 | AKU PENGEMBARA

Sunday, May 19, 2013

Koleksi gambar-gambar lawak minggu ini (11 gambar) #1

Gambar-gambar santai terpilih pada minggu ini. Jom layannsss ^^

 
 Ehem! ehem! Tengok apa tu? ^^

Ada bran?? ^^

Sampai hati tak pakai selipar nie? Hehe

Dunia semakin maju, otak semakin kreatif. ^^

 Sementara tunggu hujung bulan ^^

Good idea! Tak payah basuh pinggan lepas makan. Huhu

 Terlebih bakar. Siapa nak makan burger nie? Hehe

Tolong-menolong amalan mulia. ^^

Mohon jangan ada yang terasa. Huhu :)

Pengorbanan seorang lelaki. Pompuan kat luar sana, hargailah golongan ini :)

Mohon jangan gelak (Senyum je) ^^

Aku pengembara: Semoga terhibur! Selamat berhujung minggu dan senyum-senyum selalu ok. Peace no war :)



TEGUR BILA AKU SALAH, HULURKAN TANGANMU BILA AKU LEMAH

14 comments:

  1. pic no 3 tu memang tak sampai hati nak memakai,geli pun ada..pic last tu..haha..rase realiti banyak yg mcm tu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. siapa yg buat tu memang kejam.. hehe

      Delete
  2. hihi.. terbaik lawaknya.. tak boleh blah tengok yang naik motor bawa bear tu.. :D

    ReplyDelete
  3. pic yg last sekali tu rasanya plg byk berlaku skrg ni hehehehe

    ReplyDelete
  4. ganas giler duduk atas buaya sambil bawak motor.

    ReplyDelete
  5. hihi senyum pagi Isnin...

    ReplyDelete
  6. yg last skli tu x leh blah..
    heheh

    ReplyDelete
  7. ahahha... adoi..pecah perut ketawa...:p

    ReplyDelete
  8. Terbaikkkk! Hahahaha.

    ReplyDelete
  9. lawak,lawak..hehehehe..

    ReplyDelete
  10. hehe..pagi2 dah gelak.. tapi yg tolong2 menolong tu betul ke? huhu..

    ReplyDelete
  11. haha sy suke gamabr yg last sekali.agak2 dorang ni mcm tu tak?yer lahhhh gmbar dlm blog bukan main lagi....haha :p

    ReplyDelete
  12. hahahaha... pic terakhir tu mmg mjadi permasalah :3 ngeh3... :))

    ReplyDelete