Kenapa JOZAN tidak sertai maharaja lawak mega 2013 | AKU PENGEMBARA

Saturday, November 30, 2013

Kenapa JOZAN tidak sertai maharaja lawak mega 2013

 
JOZAN

Sedar tak sedar maharaja lawak mega 2013 telah pun tiga minggu menghiburkan kita semua. Rancangan Maharaja lawak mega 2013 merupakan antara rancangan yang mencatatkan jumlah penonton yang tertinggi di Malaysia. Nampak tak betapa hebatnya aura Maharaja lawak mega ini.

Namun tahun ini agak berbeza sedikit daripada tahun-tahun yang lepas, kerana dalam ramai-ramai peserta kelibat pasangan pelawak nombor satu Johan dan Zizan tidak tersenarai. Mesti ramai yang tertanya-tanya kenapa mereka tidak beraksi untuk edisi kali ini? Merajuk kah? Untuk menjawab persoalan ini, vedio di bawah ini ada jawapannya.
 
 Thankz to Amin Hamzah yang upload video nie..
Tak dapat video nie boleh tengok kat sini [Link]
 
Dapat tangkap apa yang Johan cakap dalam video di atas? Johan memberikan ruang untuk Zizan menumpukan perhatian kepada rancangan Akademi fantasia yang di acarakan oleh Zizan sebelum ini. Walaupun nampak seperti satu lawak namun pendapat saya, itu merupakan luahan serius dari Johan atau pun nama sebenarnya Yazid Lim ini. Apa-apa pun saya tetap doakan yang terbaik buat pasangan ini (pasangan yang pernah hampir-hampir mengeluarkan air mata saya) [RUJUK SINI]. Good luck JOZAN!

Tunggu kemunculan JOZAN di maharaja lawak mega edisi akan datang. Gua rindu lu bro!

Artikel berkaitan

TEGUR BILA AKU SALAH, HULURKAN TANGANMU BILA AKU LEMAH

15 comments:

  1. selamat pagi.. singgah sini.....
    salam perkenalan.

    ReplyDelete
  2. akak tak ikut rancangan maharaja lawak ni.. jozan dan zizan memang gandingan yang mantap..

    ReplyDelete
  3. jozan memang terbaik..tp kalu jozan masuk, conform2 dorang menang lg..hihi..bagilah peluang orng lain menang pula..ngeee:)

    ReplyDelete
  4. mmg agak janggal sikit bila dorang takde... :)

    ReplyDelete
  5. Mmg terbaik gandingan dua pelawak ni..tak kering gusi dibuatnya Aniq...:)

    ReplyDelete
  6. suka tengok ukhwah yang terjalin antara mereka,
    susah nak cari kawan macam ni kan,
    semoga persahabatan itu berkekalan :)

    ReplyDelete
  7. hihi...cik akak memang suka tengok MLM nie...
    2 minggu tak tengok..sempat lagi tengok ulangan....

    cik akak pun minat gak dengan mereka berdua nie :)

    ReplyDelete
  8. Haha funny, but in a sense, they are really good Sahabat ^^

    ReplyDelete
  9. Saya rasa yang menang tidak akan bertanding di musim baru MLM seperti berlaku kepada juara pertama Osbon.

    ReplyDelete
  10. Emm nak tgok tapi kat rumah tak leh layan astro..haha

    ReplyDelete
  11. diorang memang terbaik maa..

    ReplyDelete
    Replies
    1. JOZAN RAMAI PEMINAT TAPI SAMPAI MLM 2014 JOZAN TAK ADA LAGI.........KENAPA,KENAPA,KENAPA!!!!!!!!!!

      Delete