Empat pemain bola sepak Malaysia yang mirip selibriti | AKU PENGEMBARA

Thursday, November 28, 2013

Empat pemain bola sepak Malaysia yang mirip selibriti

Assalamualaikum dan salam sejahtera. Di bawah ini merupakan senarai pemain bola sepak yang mirip dengan selebriti. Tak percaya? Jom kita lihat:

Stephen Chow vs Apek

The Rock vs Mahalli

Azlan vs Alex

Rashidy Ishak vs Norfarhan

Amacam? sama tak? Hehe. Hilang tention tengok kembar-kembar siam nie. Untuk pengetahuan, minggu nie merupakan minggu yang paling stress bagi saya disebabkan dah pun masuk final projek. Serious buzy! So, bagi menghilangkan stress melayan kerja-kerja nie, saya kongsikan entry santai ini agar senyuman sentiasa terukir dibibir di kala assignment semakin menghambat. Peace yo! :)


TEGUR BILA AKU SALAH, HULURKAN TANGANMU BILA AKU LEMAH

21 comments:

  1. hihi..a ah la..ade iras2..pandai plak cari ek..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dah lama dalam draf.. x cari pun.. Hehe

      Delete
  2. ika tengok gambar2 tu sambil gelak miahahaha
    stephen chow laa the rock laaa huuuu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe.. sekali sekala gelak.. Minggu nie minggu buzy so entry santai je.. :)

      Delete
  3. ahahah..paling mo sama Apex tu kalik..pastu pic yg paling bawah...hehe
    Good luck aniq! jgn dilayan sgt stress tu...haha..

    ReplyDelete
  4. Wahh patut la mereka ni hebat..ada kesamaan rupanya dengan org hebat..haha

    ReplyDelete
  5. Hahaha. Ada la jugak tu.. :D

    ReplyDelete
  6. apek muka international habis. hehe

    ReplyDelete
  7. stephen chow lagi ensem dari apek.. haha..
    azlan ngan alex tu sejibik.. hehe

    ReplyDelete
  8. bolehlah mirip sedikit..heee

    ReplyDelete
  9. wahh ada iras2 pandai matc hkan :)

    ReplyDelete
  10. ok la ok la aci la tu hakhakhak .

    ReplyDelete
  11. Rashidy ishak dengan norfarhan tu sebijik sama kot ! Hahaha

    ReplyDelete
  12. keh3...ada2 jerlah...tp apek ngan stephan chow tu ada iras2...hilang gak tensen...

    harap2 tuan pnya badan tak ambil hati =)

    ReplyDelete
  13. Pandai mix and match. :-)

    ReplyDelete
  14. wakakka...pandai buat research

    ReplyDelete
  15. betul la aniq.. memang ada persamaan muka mereka..
    jangan stress dengan assignment tu, semoga semua urusan dipermudahkan oleh Allah..

    ReplyDelete