Lawak: Kereta bercerminkan plastik sampah | AKU PENGEMBARA

Wednesday, January 9, 2013

Lawak: Kereta bercerminkan plastik sampah

Apa pandangan anda mengenai cermin kereta ini? cantikkan? Hehe. Inilah pertama kali Aku pengembara melihat cermin kereta seindah ini. Agak-agaknya, adakah pegawai traffik yang sampai hati saman pemilik kereta seperti ini? Tapi apa-apa pun, tahniah diucapkan kepada pemilik kereta ini yang telah berjaya membuat Aku pengembara tersenyum disaat emosi tidak tenteram malam ini. Terbaeekkkk!! Hehe..


Aku pengembara : Dunia semakin maju otak pun semakin kreatif..^^



TEGUR BILA AKU SALAH, HULURKAN TANGANMU BILA AKU LEMAH

10 comments:

  1. kihkihkih! gelak guling! XD

    ReplyDelete
  2. *Gelak sopan* Kene tahan perut supaya tak pecah >.< t/kasih datang blog saya tengok strawberi pelik tu ^^V

    ReplyDelete
  3. kahkahkah.kemainsiap tulis bagai,mcm nak bwat karangan

    ReplyDelete
  4. Hahaha
    Cepat buat cermin br xD

    ReplyDelete
  5. alahai.. tak tahu nk cakap apa..

    ReplyDelete
  6. hihi.. ada juga ke orang buat macam ni?

    ReplyDelete