Kod rahsia dalam handphone yang mesti anda ketahui | Aniq Bukhary Channel

Sukan, Bola sepak, lawak, isu semasa dll.

Promosi hebat untuk anda!

Monday, January 28, 2013

Kod rahsia dalam handphone yang mesti anda ketahui


Terdapat satu mesej rahsia dalam handphone anda yang selama ini mungkin anda tak tahu dan tak pernah ambil tahu mengenainya. Mesej rahsia ini hanya boleh digunakan dan dihantar kepada insan tersayang pada waktu pagi sahaja. Waktu-waktu lain tidaklah digalakkan bagi mengelakkan orang yang anda sayangi menganggap anda gila! Seperti biasa sekali lagi diingatkan hanya mereka yang cukup umur sahaja dibenarkan untuk mencuba mesej rahsia ini..

Ok malas nak cakap banyak, jom ikuti langkah-langkah di bawah ini:

1) Ambil handphone anda

2) pergi ke "write message"

3) tukar 'abc' kpd "abc yg bergaris" atau aktifkan dictionary/kamus english.

4) tutup skrin handphone guna tangan anda.

5) tekan nombor rahsia di bawah ini dengan betul:

466306676464069079338432780

6) sekarang buka tangan dan baca..

Dapat jawapan? tahniah diucapkan bagi mereka yang dapat jawapan dengan tepat. So, apa tunggu lagi hantarkan mesej tersebut kepada insan tersayang sebelum mereka terjaga daripada tidur yang lena. Bagi mereka yang masih belum menemui jawapannya, sila cuba sekali lagi dengan teliti dan pastikan nombor yang anda taip adalah betul. SELAMAT MENCUBA!

Aku pengembara: Mesej rahsia ini merupakan kesinambungan daripada mesej rahsia sebelum ini. Bagi mereka yang terlepas kod sebelum ini, anda bolehlah cuba sendiri di sini ---> Mesej rahsia paling sweet.
Kita akan cuba kod seterusnya di lain hari dan suka saya ingatkan, permainan ini hanyalah sekadar hiburan semata-mata. Ok, jumpa saya dilembaran yang akan datang. JANGAN SEGAN TEGUR BILA AKU SALAH, HULURKAN TANGAN BILA AKU LEMAH. Assalamualaikum. ^^



TEGUR BILA AKU SALAH, HULURKAN TANGANMU BILA AKU LEMAH

7 comments: