Lu kasi gua mati dulu la baru gua diam | Aniq Bukhary Channel

Sukan, Bola sepak, lawak, isu semasa dll.

Promosi hebat untuk anda!

Tuesday, March 6, 2012

Lu kasi gua mati dulu la baru gua diam

KL Gangster semakin menjadi-jadi..
 KL Gangster..
 
Hidup baru? hidup lama yang gemilang..

 
Sekarang gua kasi rehat lu cukup-cukup..

 Lu jangan cari pasal sama gua. nanti lu susah ma..

Ada orang kacau lu kat dalam? bagi tau gua biar gua belasah!

Lu panggil lu punya anjing-anjing pijak sama gua sekarang gua mau tengok!

Apa lu cerita. Lu cakap cantek sikit..

Kalau aku jadi taiko, kau apa hal!

Kalau gua tak kasi bapak lu muka, da lama gua sepak lu punya muka tau!

Aku pengembara; Hasil karya minggu ini mendedahkan karya yang dihasilkan dengan hanya menggunakan edit paint yang terdapat dalam komputer anda.. cara edit cukup mudah dan cepat bergantung pada komitmen dan minat anda. Minggu ini  Aku pengembara memilih tajuk dialog KL Gangster untuk tatapan anda.. sebelum itu, terima kasih kepada semua yang terlibat secara langsung atau pun tidak dalam menghasilkan karya ini.. Hope you enjoy! 



TEGUR BILA AKU SALAH, HULURKAN TANGANMU BILA AKU LEMAH

4 comments: