Koleksi perbualan suami isteri yang romantik (Part 2) | Aniq Bukhary Channel

Sukan, Bola sepak, lawak, isu semasa dll.

Promosi hebat untuk anda!

Thursday, August 1, 2013

Koleksi perbualan suami isteri yang romantik (Part 2)

Situasi 1 (Pegi jalan-jalan ngn isteri)
Tiba-tiba kawan tegur..

Kawan : Assalamualaikum bro ..
Suami : Waalaikumussalam ..
Kawan : Nak pegi mana tu?
Suami : Jalan-jalan..
Kawan : Adik ke tu bro?
Suami : Ha'a adik (sambil gosok-gosok kepala isteri)
Isteri : (Cubit perut suami) Nakal la awak ni !
Suami : Hehehe ..

Sitiasi 2 (Saya sayang awak)
Isteri : Saya sayangkan awak .
Suami: Saya pun sayangkan awak .
Isteri: Kalau Berani, Jeritlah Satu Dunia!
Suami: (Bisik di telinga isteri) Saya Sayang Awak.
Isteri : Kenapa awak bisik kat saya ?
Suami: Sebab Awaklah DUNIA saya !
Isteri: Waahhh...

Situasi 3 (Isteri jelous)
Isteri: Abang, cantik tak perempuan tu?

Suami: Nak abang cakap betol-betol ke main-main?
Isteri: Emmm, betol-betol la. Ayang nak tau..
Suami: Boleh tahan lah body dear. suka lah tengok ..
Isteri: Abang!! GATAL ea! tak nak kawan ..
Suami: Jelly lettuw...
Isteri: (>.<)


P/s: Perempuan ni kalau dia tanye macm tu .Sebenar nyer dia nk tau siapa yang lagi cantik . Jangan buat dia terasa. Buat nyer merajuk sebulan... ♥ . hehe

Hope enjoy!

Aku pengembara: Jiwang, jiwang juga, 10 akhir ramadhan nie, tambahkanlah amal ibadat sebab kita sendiri pun tak pasti, sampaikah lagi kita ramadhan yang akan datang... Salam sayang daripada saya and smile always. :)

TEGUR BILA AKU SALAH, HULURKAN TANGANMU BILA AKU LEMAH

11 comments:

  1. hhihi..sweet jak perbualan suami isteri ni..:)

    ReplyDelete
  2. romantik sungguh... hehehe....waaa... x sabar nak kawin ny.. heheehe

    ReplyDelete
  3. hehe.. betul tu aniq.. perempuan memang manja..

    ReplyDelete
  4. ehe yg no.2 tu paling best bg sy...mmm :)

    ReplyDelete
  5. hehehexD sweet2 .. nsb baik sbulan..kalau setahun..acenor? whahhaa

    slmt hari raya... ^_^ duit raya? :)

    ReplyDelete