Video: Pesanan Shah Rukh Khan disebalik filem mohabbatein | AKU PENGEMBARA

Thursday, March 14, 2013

Video: Pesanan Shah Rukh Khan disebalik filem mohabbatein

Disebalik lakonan mantap Shah Rukh Khan menerusi filem mohabbatein malam nie (sampai ada yang nangis), terdapat satu mesej penting yang disampaikan menerusi satu lagu dalam filem tersebut. Pesanan ini ditujukan khas buat yang beragama islam semoga mendapat pengajaran yang berguna.. Malas nak ulas panjang (Nak tidur, esok ada kelas pagi plak)^^ Apa-apa pun, jom tengok apa kata Shah Rukh Khan..

 
Dapat tak mesej yang ingin disampaikan? Dalam seronok layan jiwang malam nie, ingat pesan Shah Rukh Khan.. esok pagi jangan lupa solat subuh berjemaah (termasuk Aku pengembara) Hehe.. Assalamualaikum. Tidur dulu^^

Kredit video: Sifu Abang keretamayat



TEGUR BILA AKU SALAH, HULURKAN TANGANMU BILA AKU LEMAH

14 comments:

  1. smalam pun akak layan gak creta ni..tp x sempat abis ngantuk..Zzzzz..Salam Kenal..done follow adik..:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe.. best kan?? cte nie dah lama sejak Aniq sekolah rendah lagi. time tu tengok cd je dekat rumah jiran.. Biasalah kak orang miskin xde duit nak beli cd.. hehe

      Delete
  2. pandai betul Shah Rukh Khan ni ye? hehehe..

    ReplyDelete
  3. layannn je tengok mohabbatein ni. tp tengok sorang2 je sbb kalo tgk dgn mak abah ke adik bradik ke konfem malu sbb nanges =P

    ReplyDelete
    Replies
    1. x payah la nak malu.. kn pompuan nie suka nangis.. hehe. Aniq nie yg kena fikir 2 3 kali kalau nak ngs.. hehe

      Delete
  4. hehehe
    puluh kali dah ku tgok
    :-)

    ReplyDelete
  5. Biarkanlah laki bini jgwt sampai pagi.. Hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Laki bini xpe.. hehe.. boleh buat hari2. opsss... :D

      Delete
  6. best2. pndai cipta lirik.

    ReplyDelete
    Replies
    1. idea Abang kereta mayat tu.. :)

      Delete
  7. shah rukh khan , oh jantung hatiku, haha xD

    ReplyDelete