Peraduan teka benda untuk pelajar Limkokwing | Aniq Bukhary Channel

Sukan, Bola sepak, lawak, isu semasa dll.

Promosi hebat untuk anda!

Friday, March 15, 2013

Peraduan teka benda untuk pelajar Limkokwing

Teka benda apakah ini??

Assalamualaikum semua. Minggu nie Aku pengembara tak dapat balik sepang disebabkan nak settlekan assignment yang berlambak hujung minggu nie. So disebabkan tak balik, Aku pengembara buatlah sedikit contest untuk pelajar-pelajar Limkokwing. Contest yang menawarkan hadiah top up RM5 ini terbuka kepada pelajar Limkokwing yang berminat sahaja (tiada paksaan). Sebenarnya contest nie lebih kepada menzahirkan rasa kesyukuran disebabkan bisnes T-shirt printing Aku pengembara maju setapak lagi dengan  kewujudan meja exposed printing yang baru tidak lama lagi^^ [Rujuk sini]. Ok, kita tinggalkan pasal bisnes tu dan sekarang berbalik kepada peraduan teka gambar yang julung-julung kalinya diadakan ini.. Lihat sedikit penerangan tentang peraduan dibawah.

Syarat-syarat pertandingan adalah seperti berikut:

Syarat wajib

Like page facebook ini ---> http://www.facebook.com/BloggerMate

Syarat sunat (yang nie tak ikut pun xpe)
1. Tahan maki....
2. Sihat tubuh badan^^
3. Berperwatakan menarik^^
4. Follow Twitter ---> https://twitter.com/AniqBukhary (Follow bagi yang ada twitter)
5. Folow Blog ---> http://aniqbukhary.blogspot.com/ (Follow bagi yang ada blog)
6. Like page ---> http://www.facebook.com/YaAllahAmpunilahSegalaDosaDosaku
7. Like page ---> http://www.facebook.com/penseltumpul92

- Jawapan hendaklah dihantar ke email aniqbukhary@gmail.com bagi mengelakkan daripada jawapan anda ditiru. Setiap orang hanya dibenarkan memberikan satu jawapan sahaja dan tarikh tamat peraduan pada hari isnin ini setibanya Aku pengembara di Desaria Villa (tertakhluk pada perubahan)..

- Pemenang akan dipilih berdasarkan jawapan yang paling tepat serta memenuhi syarat-syarat wajib pertandingan di atas. Sekiranya ramai yang memberikan jawapan dengan tepat maka Aku pengembara akan memilih peneka pertama yang memberikan jawapan dengan betul serta memenuhi syarat-syarat wajib.

- Sila tinggalkan komen dalam ruangan komen facebook dibawah bagi memudahkan Aku pengembara mendapatkan respon mengenai contest ini. kalau contest nie mendapat sambutan, kita akan buat lagi di hari-hari yang akan datang jika masa mengizinkan dan assignment tidak membebankan^^.. Senang bukan? So apa tunggu lagi, jom join!

Di sini Aku pengembara berikan sedikit pembayang bagi memudahkan anda mengenalpasti benda tersebut. Benda nie terdapat dalam gambar-gambar yang Aku pengembara pernah upload dalam blog nie dalam artikel yang lepas-lepas. Rujuk kembali gambar yang pernah saya upload dan di sana mungkin anda menemui jawapannya.

SELAMAT MENCUBA..^^


TEGUR BILA AKU SALAH, HULURKAN TANGANMU BILA AKU LEMAH

2 comments: