Gempak! Kejadian pukul di Sepang (5 gambar) | Aniq Bukhary Channel

Sukan, Bola sepak, lawak, isu semasa dll.

Promosi hebat untuk anda!

Thursday, November 8, 2012

Gempak! Kejadian pukul di Sepang (5 gambar)

Kejadian nie berlaku di salah sebuah bengkel kereta di tepi jalan sebelum menuju ke Bagan Lalang. Peristiwa nie secara kebetulan berlaku di hadapan mata Aku pengembara sendiri time tinted kereta hari tu.

Gambar hiasan..

Kereta yang baru di tinted. Tapi bukan kereta nie yang Aku pengembara tinted.. Gambar nie time shoot autoshow kat PJ hari tu. Kereta Aku pengembara (abang punya) gambar kat bawah tu..

Nie la kereta tu.. Tinted sebab panas kalau x tinted. Dah la kulit kita nie hitam, tambah hitam lagi kalau hari-hari kena panas.. ^_^

Ok, kita berbalik kepada topik asal. Nie gambar yang Aku pengembara 'snap' sebelum kejadian. sementara menunggu kereta siap di'tinted', lensa kamera tertarik pada seorang adik cute yang lalu depan bengkel tu.

Aku pengembara
cakap kat adik tu, adik boleh tolong? abang nak tangkap gambar adik, boleh tak? Tak sangka plak adik tu beri respon positif namun hajat tak kesampaian apabila dua budak lelaki menyibuk tetiba masuk nak tangkap gambar juga. Di situlah bermulanya kejadian pukul yang menggemparkan. Lihat gambar di bawah.

Woi pulang balek basikal aku!

Ni la padah kalau guna barang orang tanpa izin. Kan dah kena.. Nasib baik la abang kameraman nie tolong.. kalau x, teruk kena belasah.. hehe

Aku pengembara: Dialog diubah oleh saya sendiri mengikut cadangan dan idea gila rakan-rakan. Post kali ini hanya sekadar hiburan dikala otak semakin serabut nie.. Huh! Apa-apa pun, aku hanya buat yang terbaik untuk anda dan jangan segan tegur bila aku salah dan hulurkan tangan mu bila aku lemah.. Akhir kata, ASSALAMUALAIKUM W.T.B.

TEGUR BILA AKU SALAH, HULURKAN TANGANMU BILA AKU LEMAH

13 comments:

  1. nakal budak kat bawah tu.. =)

    ReplyDelete
  2. comel je gmbar bdk tu jatuh :)

    ReplyDelete
  3. hahahahahaa.. ingatkan betul2 tadi..ehehehehe. bro, pinjam kereta setahun dua..hahahaha

    ReplyDelete
  4. pandai budak budak memainkan watak ye .. hehe

    ReplyDelete
  5. hahahaa cisss Aniq !!!!
    ingtkan betol la td..
    ciss dan ciss dan ciss =P

    ReplyDelete
  6. comel je dia jatuh. hihihi..

    ReplyDelete
  7. hamik ko terkangkang kt ctu.. hihihi

    ReplyDelete
  8. hahaha style2! :) llaki tu mncuri ka?

    ReplyDelete
  9. hahahaha! gmbr last tu comel sgt! hehehe

    btw, folow sini~

    ReplyDelete
  10. jangan segan tegur bila aku salah dan hulurkan tanganmu bila aku lemah..suka ayat ni..hoho

    ReplyDelete