Persembahan peserta Maharaja Lawak Mega 2012 (minggu 2) | AKU PENGEMBARA

Saturday, November 24, 2012

Persembahan peserta Maharaja Lawak Mega 2012 (minggu 2)



Minggu 2

Tema:  Spoof, tiru, parodi, scene atau ajuk dari mana2 babak, adegan, sketsa dari filem, drama samada tempatan atau antarabangsa.

Undian 3 teratas:
1) Jozan
2) Jambu
3) Boboi

Undian 3 tercorot:
- R2
- Dadidu
- Pimai

Persembahan pilihan Aku pengembara minggu ini:
* JAMBU

Buah tangan minggu 1 (pilihan Aku pengembara)

Nak lagi detail?? ---> SINI



TEGUR BILA AKU SALAH, HULURKAN TANGANMU BILA AKU LEMAH

4 comments:

  1. Jozan minggu ke dua ni agak kurng menyengat macam minggu pertama.. harapnya minggu ketiga nanti akan lebih ummphh.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu la pasal.. bg saya jambu terbaekk malam 2.. Saywho pun x kurang hebat jg. tu amaran untuk peserta2 dari Malaysia...

      Delete
  2. Minggu kedua miss ,, tengok ulangan jela .. keje overtime pulak malam tu .. tapi best sangat kan

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sama la.. saya pun tengok separuh jalan, Buzy punya pasal..

      Delete