Soal jawab cinta bersama ustaz episod akhir (4 gambar) | Aniq Bukhary Channel

Sukan, Bola sepak, lawak, isu semasa dll.

Promosi hebat untuk anda!

Wednesday, August 8, 2012

Soal jawab cinta bersama ustaz episod akhir (4 gambar)

Assalamualaikum semua.. Seperti yang dijanjikan di bulan ramadhan yang mulia ini, Aku pengembara ingin berkongsi sedikit mengenai hasil karya yang membawa sejuta makna bagi Aku pengembara sendiri. Karya ini merupakan hasil sambungan daripada Soal jawab cinta sebelum ini. Bagi yang terlepas episod sebelum ini boleh lihat di sini (Soal jawab cinta 1, soal jawab cinta 2). Episod kali ini merupakan episod yang terakhir dan tiada lagi sambungan daripada kisah ini disebabkan beberapa faktor yang tidak dapat dielakkan. Apa-apa pun, Jom layan..




 


Aku pengembara:  Karya penuh pengajaran ini sekadar renungan buat semua terutamanya remaja seperti saya. Saya sendiri akui bukan mudah untuk mengelak daripada dunia percintaan di zaman yang semakin mencabar ini. Apa-apa pun, semoga episod akhir ini memberi manfaat dunia dan akhirat kepada kita semua. Seperti biasa, 1 perkataan ikhlas dari hati 'PLEASE TEGUR AKU' kerna saya cuma insan biasa yang tidak lepas dari salah dan silap..

Share jika anda rasakan ianya bermanfaat untuk semua..



TEGUR BILA AKU SALAH, HULURKAN TANGANMU BILA AKU LEMAH

5 comments:

  1. sokong2... =)

    ReplyDelete
  2. Islam datangnya dalam keadaan asing..
    Dan akan kembali dalam keadaan asing juga..

    Menarik entry sebegini...inspirational..^_^

    Suka HAtilah, Kubur MAsing-Masing

    ReplyDelete
  3. erm btul tu..erm sy pn try tuk jdk baik..:)) insya allah jln tuk kmbali tu sntiasa dbuka tuk kita semua..insya allah..

    ReplyDelete