Himpunan ayat pickup line Malaysia (part 2) | Aniq Bukhary Channel

Sukan, Bola sepak, lawak, isu semasa dll.

Promosi hebat untuk anda!

Wednesday, March 30, 2016

Himpunan ayat pickup line Malaysia (part 2)

Himpunan ayat pickup line Malaysia (part 2) merupakan kesinambungan kepada 10 ayat pickup line popular membuatkan hati wanita cair sebelum ini. Namun pada lembaran kali ini, agak berlainan sedikit. Setelah mengambil kira pendapat pembaca, kami telah membuat pembaharuan dengan membuat pickup line bergambar. Semoga terhibur hendaknya.

Pickup line Malaysia hanya hiburan semata.

"Kat sekolah awak ambil subjek chemistry?"
"Ya. Kenape?"
"Sebab saya rasakan ada chemistry di antara kita".

Chia chia chia! :D

"Awak sudikah awak terima cinta saya?"
"Tapi.. saya tak boleh.."
"Kenapa tak boleh?"
"Saya memang tak boleh tak cintakan awak".

Chia chia chia! :D

"Boleh tak saya ambil gambar awak?"
"Buat pe?"
"Nak tunjuk bukti kat kawan yang bidadari
syurga sebenarnya menag wujud".

Chia chia chia! :D

"Awak pernah kerja KFC eh?"
"Ya. Lepas SPM dulu. Kenape?"
"Sebab sekarang ayam (I am)
In love with you".

Chia chia chia! :D

"Tahu tak sampai sekarang aku
masih tak dapat membaca?"
"Baca ape?"
"Baca isi hati kamu".

Chia chia chia! :D

"Awak suka milo atau kopi?"
"Hmm.. saya pilih kopi"
"Kopi?"
"Ya. Kopi nang (ku pinang)
Kau dengan Bismillah".

Chia chia chia! :D

"U ade pelampung tak?"
"Tak ade. Kenape?"
"Kalau macam tu, jangan hairanlah
kalau U tenggelam dalam hati I".

 Chia chia chia! :D

"Betul ke ustaz duduk Klang?"
"Ye. Kenape?"
"Patutlah hati saya Klang (kelam)
Kabut tengok ustaz".

Chia chia chia! :D

Pickup line daripada Taufiq Hanafi
a.k.a Abu (pelakon filem Ola bola)

"Walaupun saya berjaya
menjaringkan gol yang cantik,

tetapi tidak sama seperti saya
menjaringkan sayang di hati
awak".

Chia chia chia! :D

*****

Sekian. Setakat ini dahulu untuk kali ini. Akak-akak, adik-adik comel yang tengah membaca tu ada yang melting tak? Kalau ada jangan salahkan penulis pula. Haha. Sekadar hiburan semata dan semoga terhibur.

Dapatkan lebih banyak lagi ayat pickup line dalam laman fanpage facebook --> Himpunan pickup line Malaysia.


TEGUR BILA AKU SALAH, HULURKAN TANGANMU BILA AKU LEMAH

7 comments:

  1. pickup line tu snang tapi nak jaga hati tu bukan senang.. susah.

    ReplyDelete
  2. Cia..cia..cia..memang lawak..memang boleh buat ayat pempuan ni..hahaha

    ReplyDelete
  3. Perkataan pick up line yang menarik tu. Patut dapat pikat banyak gadis dengan perkataan manis tu.

    ReplyDelete
  4. ptut pon pmpuan keliling pinggang

    ReplyDelete
  5. hahahaha..nk try la

    L:ada kunci tak
    p:ada..kenapa?
    L:saya nak buka pintu hati awak guna kunci tu la

    ReplyDelete