Koleksi perbualan suami isteri yang kelakar (part 3) | AKU PENGEMBARA

Monday, August 11, 2014

Koleksi perbualan suami isteri yang kelakar (part 3)

Assalamualaikum dan salam 'monday blues' semua. Lama tak buat enti santai kan? Asyik entri serius je kebelakangan ini. Baiklah hari ini bersempena hari isnin, hari kesukaan ramai saya kongsikan entri penghilang stress untuk sarapan anda semua. Koleksi perbualan suami isteri yang kelakar terimahlah:

Situasi 1 (Kentut oh kentut)
SUAMI: Sayang, you kentut erk?
ISTERI: Ha'ah I kentut, sorry ye..
SUAMI: Bau dia macam perfume Paris lah!
ISTERI: Kenapa bang, wangi ke?
SUAMI: Tak lah.. Tahan lama!
ISTERI: ???


Situasi 2 (Ikut abang)
SUAMI: Nak makan mane sayang?
ISTERI: Ikut abang lah..
SUAMI: MCD?
ISTERI: Tak best..
SUAMI: Pizza?
ISTERI: Tak suke..
SUAMI: KFC?
ISTERI: Takde selera..
SUAMI: Habis tu nak makan mane?
ISTERI: Ikot abang la..
SUAMI: (Dalam hati) Emm, pompuan nie nak makan kaki agaknyanya.

Situasi 3 (Suami cerai isteri)
Suami isteri sedang bergaduh, si suami melafazkan cerai

SUAMI : Mastura binti Abdul, aku ceraikan kau dengan talak 1!
ISTERI : Abang! dengar dulu.

SUAMI : Maaf, kita dah berpisah!
ISTERI : Abang.. dengar dulu apa yang saya nak cakap ni.
SUAMI : Apa lagi?
ISTERI : Nama saya bukan mastura! Siapa Mastura?
SUAMI : Erkkkk???

Situasi 4 (Mak minta cerai)
ANAK : Ayah, mak nak minta cerai.
AYAH : Apa?! (terus pegi dapur) Sayang kenapa u sanggup buat macam ni. Dah la suruh anak kasi tau plak tu.
EMAK : Mende gok abang ni?
AYAH : Apa mende-mende! yang sayang minta cerai tu apahal?!
EMAK : Abang ni emo tak tentu pasal. Saya minta serai bukan Cerai. Dah pegi ambik serai saya nak masak ni.
AYAH : Oh ye ker? !@#$%^&*()
SEMOGA TERHIBUR

Lagi koleksi perbualan kelakar
Koleksi perbualan suami isteri yang kelakar
Koleksi perbualan suami isteri yang kelakar (part 2)

TEGUR BILA AKU SALAH, HULURKAN TANGANMU BILA AKU LEMAH

13 comments:

  1. hahahaha...memang santai..ase nak gelak guling2 je :D

    ReplyDelete
  2. HI!!
    ath singgah sini..salam perkenalan

    from:www.cikath.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. hahahah. kelakar kelakar.

    ReplyDelete
  4. hahaahaha...ini memang lawak!!!

    ReplyDelete
  5. situasi 1 paling kelakar, situasi 3, terus kantoi pulak...heeee.

    ReplyDelete
  6. dtg follow sini http://isolabellaz.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. ok.entri buat saya gelak sorang2.hahaha..
    sekadar lepaskan stress boleh la layan ni.hehehe
    Selamat Hari Raya Aidilfitri! :)
    Jangan lupa datang beraya ke BLOG saya pula! :)

    ReplyDelete
  8. hahahaha.. style kat pefume tu..

    saya datang singgah sini dari blog mialiana.. :)

    jemput singgah : Hikayat Budak Pening

    ReplyDelete
  9. santai minda dikala rasa mengantuk... bagus2.

    ReplyDelete
  10. hihi..layan lawak antarabangsa,,thanks

    ReplyDelete