Apa yang best sangat filem Ustaz mu tunggu aku datang tu? | Aniq Bukhary Channel

Sukan, Bola sepak, lawak, isu semasa dll.

Promosi hebat untuk anda!

Wednesday, December 11, 2013

Apa yang best sangat filem Ustaz mu tunggu aku datang tu?

Ustaz mu tunggu aku datang terbaik!

Pada minggu lepas saya berkesempatan untuk menonton filem Ustaz mu tunggu aku datang di pawagam berdekatan. Setelah melihat sendiri, ternyata filem ini berbeza dari filem-filem islamik yang lain. Banyak elemen-elemen dakwah dalam lawak yang disampaikan dalam filem ini yang pada saya boleh diterima oleh segenap lapisan masyarakat.

Pada awalnya saya sendiri tidak yakin dengan kemampuan kumpulan Shiro (Ajak & Sharol) membawa watak utama dalam filem ini. Namun setelah melihat sendiri ternyata saya silap. Lawak yang agak santai yang Shiro tonjolkan berjaya mencuit hati mereka yang menonton. Interesting!

 

Filem pertama yang berjaya menarik saya untuk menonton sebanyak dua kali di pawagam dalam sejarah hidup saya. Filem yang bukan sekadar lawak tetapi penuh mesej yang tersurat dan tersirat dan itulah sebenarnya membuatkan filem ini seronok untuk ditonton. Syabas Pierre Andre kerana membawa nafas baru dalam industri filem tanah air. Terbaik!



TEGUR BILA AKU SALAH, HULURKAN TANGANMU BILA AKU LEMAH

9 comments:

  1. wah! macam best jak..mau lah tengok nanti.. pulang Tawau pigi pawagam eastern..haha.. UAI juga menjadi tarikan kan Aniq...:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eastern plaza.. Haha. Dekat sebelah KFC tu ada lg ka panggung dekat situ kak?

      Delete
  2. Mcm best je..since ada ank mmg xprnh nk g tgk wyg..ohh rindu nk tgk lg..

    http://www.ibuzara-corner.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. trailer dia pun dah best apetah lg movie dia

    ReplyDelete
  4. Harap-harap filem ni meletup !
    Kami menjemput semua blogger Ping di PingBlog.Net,Skrip agregator terkini dengan ping sangat mudah kerana auto description dan juga auto image.Setiap artikel yang telah di ping akan kami submit sekali lagi pada 'google index'secara auto dan manual untuk memaksa google indeks blog anda sekerap mungkin. Artikel anda akan dipost pada twitter dan 294 fanpage serta group facebook.Kualiti Backlink,dan highkan rank blog anda dengan memasang banner kecil kami !

    ReplyDelete
  5. setuju..memang best..tak rugi pergi tengok =)

    ReplyDelete
  6. nampak menarik.. akak baru bercadang nak tengok..

    ReplyDelete
  7. ada juga rasa nak tengok..sebab minat dengar ceramah UAI :)

    ReplyDelete
  8. wah..terbaik..

    ReplyDelete