Dua rama-rama pembawa cinta | AKU PENGEMBARA

Friday, October 5, 2012

Dua rama-rama pembawa cinta

Kisah si rama-rama..
Rama-rama nie terbang jauh untuk sampaikan pesan orang di sini rindukan orang di sana..
Miss you so much..


Aku pengembara: Antara dua rama-rama di atas, yang mana satu pilihan anda, mestilah rama-rama yang nombor dua tu kan?. Begitulah pendapat spontan kebanyakan rakan-rakan yang saya ajukan soalan ini. Tetapi bagi photographer seperti saya, saya lebih memilih gambar yang pertama sebagai rama-rama yang terbaik berbanding yang ke-dua.

          Saya mengimpikan untuk menghasilkan satu gambar menggunakan DSLR saya (shutter speed) yang lebih mengancam daripada gambar di atas. Semoga impian itu bukan sekadar impian dan angan-angan kosong tetapi sebuah realiti hidup yang harus ditempuhi dengan sabar dan penuh semangat.....


TEGUR BILA AKU SALAH, HULURKAN TANGANMU BILA AKU LEMAH

11 comments:

  1. gambar pertama tu sangat2 awesome...sangat berseni..ia dihasilkan daripada percikan air.. bukan senang nak dapat bentuk macam tu..

    ReplyDelete
  2. seronoknye ade DSLR.. minat photography jugak..cume x berkesempatan nak belajar betul2.. student life, busy!

    Insya'Allah boleh capai impian tu.. man jadda wa jada wa man zara'a hasoda.. usaha lebih sikit..! :)

    ReplyDelete
  3. hana lebih cantik yg pertama tu ;)

    ReplyDelete
  4. KY pun pilih yang pertama, sebab kreatif, unik dan cantik

    ReplyDelete
  5. suka snap gambar air terjun guna shutter speed yang quite slow.
    jadi cantik sangat
    :)

    ReplyDelete
  6. gambar pertama tu sgt kreatif

    ReplyDelete
  7. yeahh, gambar pertama mmg sangat ohsemmmm! kreatif gilakss!

    ReplyDelete
  8. rame2 yg petame tu unik,,,suke=)

    ReplyDelete