Sedih: Kenanganku tertinggal di Putrajaya (15 gambar) | Aniq Bukhary Channel

Sukan, Bola sepak, lawak, isu semasa dll.

Promosi hebat untuk anda!

Thursday, May 31, 2012

Sedih: Kenanganku tertinggal di Putrajaya (15 gambar)

Perhimpunan jutaan belia 2012 telah pun berlalu dan meninggalkan kesan yang mendalam bagi diri Aku pengembara secara peribadi. Lima hari menghabiskan masa melihat pelbagai karenah manusia dengan menggunakan lensa kamera merupakan satu kepuasan yang tidak terungkap dengan kata-kata. Tiada apa yang dapat mengembirakan Aku pengembara selain daripada dapat menghasilkan satu gambar yang berkualiti dan memuaskan hati ini. Bagi Aku pengembara inilah masa yang terbaik untuk meningkatkan lagi kemahiran yang ada dalam menggunakan fungsi kamera. 


Entry kali ini Aku pengembara letakkan beberapa gambar untuk tatapan semua terutama rakan-rakan yang tidak dapat hadir pada hari karnival berlangsung. So, hope enjoy this dan kepada otai-otai photographer jangan lupa komen tentang gambar (bukan blog) supaya Aku pengembara dapat mempertingkatkan lagi kemahiran yang sedia ada. ^_^


Adik comel Putri Adriana menyanyikan lagu cinta untuk nabila yang pernah
dipopularkan oleh kumpulan Melissa satu ketika dulu.

100% tanpa edit.

Seni bina yang terdapat di pusat pentadbiran Putrajaya.

Suasana petang sabtu berdekatan dengan bangunan KBS tempat saya dan rakan-rakan bertugas.

Kupon yang diberikan kepada sukarelawan hari belia termasuklah saya. Banyak juga kan?

Gambar yang dihasilkan ketika sedang duduk menunggu rakan-rakan. 

Photographer by photographer ^_^

Antara gambar panning yang terhasil pada hari kedua.

Air mata kucing pun ada jual. Kesian dengan kucing tu. ^_^

Sasuke. Siapa berani cubalah! Aku pengembara dah try. bukan senang woo..

Peace.. adik nie cuba menyembunyikan gemuruh dijiwa ketika menunggang motor pelik nie. First time la tu ^_^

Tugas getir seorang photographer. Tengok tu.. bukan senang untuk menjadi seorang photographer professional nie.

Suasana santai di hadapan Istana kehakiman Putrajaya.. macam berkelah pun ada..

Tram yang digunakan pengunjung sepanjang 6km tapak karnival.

karya seni menarik yang dapat dihasilkan. Terbaik la! 

Selamat tinggal Putrajaya.. :'(

 

TEGUR BILA AKU SALAH, HULURKAN TANGANMU BILA AKU LEMAH

3 comments:

  1. bestnya! sedih tak ada rezeki nak pegi sana ;')

    ReplyDelete
  2. mcm2 gambar ade.menarik :)

    ReplyDelete
  3. akak pergi juga masa tu.. sebab diorang buat betul2 kat depan office akak di wisma tani..

    ReplyDelete