Artikel 18SX | Aniq Bukhary Channel

Sukan, Bola sepak, lawak, isu semasa dll.

Promosi hebat untuk anda!

Saturday, August 6, 2011

Artikel 18SX


Awak memang nakal (^_^)

# Artikel 18sx tidak terdapat dalam blog ini. Maaf kerana terpaksa mengecewakan anda semua. Tapi jangan risau, saya ada yang lebih baik daripada semua itu ^^.. Daripada melihat artikel 18sx, ada baiknya anda berkenalan dengan penulis blog yang berperangai pelik ini.. Huhu :D 

Owner blog
Tarik nafas dalam-dalam sebelum membaca penerangan di bawah..

Baru-baru ni saya dikejutkan dengan satu mesej yang bertanyakan siapa sebenarnya awak nie? Blog pun agak kreatif dan kekadang idea awak sukar dijangka.. BTW terima kasih la dik.. Ia lebih kepada satu dorongan kepada saya. Sebenarnya sedar atau tidak feedback sedemikianlah membuatkan saya lebih bersemangat untuk terus memberikan informasi serta idea-idea bangang saya ini. Hehe.. Baiklah, bagi menjawab persoalan itu di sini saya sertakan beberapa fakta berkaitan agar tiada lagi keraguan dihati ^^.

Siapa saya?
Nama penuh Rizan bin Abdul Ali. Nama pena Aniq Bukhary (macam mana dapat nama nie, nanti kita cerita). Dilahirkan dari perut ibu pada 3o April 1991 bertempat di Hospital besar, Tawau. Adik-beradik seramai lapan orang dan anak ke-7 daripada lapan beradik. Mempunyai 21 orang anak buah sehingga tarikh ini (jangan terkejut). Tidak hairanlah jika Aniq Bukhary seorang yang mesra alam dengan kanak-kanak.

Favourite

Suka makan burger dan yang sewaktu dengannya seperti banjo, roti john dll. Hobi blogging, membaca dan mengembara tempat orang. Suka minum susu duch lady kotak yang ada tulis low fat selain tropicana twister. Masakan kegemaran masakan yang berwarna merah tak kira masak sos, masak cili ataupun sambal yang penting masakan itu pedas dan berwarna merah.

Buah kegemaran buah durian, kurma atau nama saintifiknya buah tamar, buah mata kucing dan pisang susu (Kat semenanjung tak tahu orang sebut pisang apa). Meminati dan respect dengan filem KL Gangster arahan Shamsul Yusuf dan filem Titanic arahan James Cameroon bagi international filem. Suka hiburan berentak rock dan sangat meminati selebriti Amy search selain Ustaz Azhar Idrus.

P/s: First sekali nak bagi tahu, kalau anda dapati ada kesalahan ejaan penulisan dalam blog ini, itu adalah perkara biasa (dalam setiap entri mesti ada sahaja yang salah eja). Confirm punyalah, jangan risau. Jika anda mendapati penggunaan kata ganti nama Aku, Saya, Admin, Aniq Bukhary dan Aku pengembara, itu semua merujuk kepada penulis blog. Digunakan mengikut keadaan (Jangan keliru)

Updated: 21 april 2013

TEGUR BILA AKU SALAH, HULURKAN TANGANMU BILA AKU LEMAH

No comments:

Post a Comment