Page 18sx ini jugalah yang orang nak tengok | Aniq Bukhary Channel

Sukan, Bola sepak, lawak, isu semasa dll.

Promosi hebat untuk anda!

Saturday, February 1, 2014

Page 18sx ini jugalah yang orang nak tengok

Assalamualaikum para pembaca blog Aku pengembara sekalian. Januari telah pun melabuhkan tirainya. Pejam celik, pejam celik tengok dah masuk bulan februari. Bulan yang menyeronokkan bagi anda tetapi bulan yang mana penuh dengan stress bagi saya. Februari inilah saya akan masuk kampus balik. Cuti sudah habis bro!..

Aahhh! lupakan sekejap pasal study. Sekarang nak cerita sikit pasal artikel 18sx dalam blog saya ini. Malam tadi saya sempat tengok statistik blog pada bulan januari lepas. Cukup, cukup menarik..

See? page 18sx dalam blog ini menjadi pilihan pembaca untuk januari lepas.. :)
Kalau anda perasan, di bawah header blog ini ada kotak-kotak page. Kotak-kotak itu saya buat untuk menyeragamkan entry dalam blog saya ini agar pembaca senang nak cari. Ada berkaitan kerjaya saya fotografi, tempat saya study Limkokwing, mengenai 'kisah aku' dan tidak ketinggalan juga mengenai page 18sx. Mungkin yang pernah ter'klik' secara tidak sengaja tahulah apa yang ada dalam tu kan? Ehem.. ehem.. Baik ngaku cepat siapa yang pernah klik? haha.. tapi bagi yang tidak tahu boleh klik gambar dibawah ini..

Amaran! untuk mereka yg cukup umur sahaja boleh klik ^_^
Dah tengok artikel tu? Sah awak memang nakal.. :D Apa-apa pun selamat tinggal saya ucapkan kepada januari dan selamat datang februari. Semoga bulan ini lebih baik dari bulan sebelumnya.. Salam sayang daripada saya. Assalamualaikum. :)

TEGUR BILA AKU SALAH, HULURKAN TANGANMU BILA AKU LEMAH

16 comments:

  1. Hahahahaha..biasala tu..pmbaca blog pun ramai umur 18 keats...hehe

    ReplyDelete
  2. ermmm...memang bgtu lol...benda tu jug yg paling ramai bha

    ReplyDelete
  3. haha.. mate automatik akan gerak kat situ.. hahah.. macam2 hal..huhu..

    ReplyDelete
  4. Biasanya 18SX ni membuat ramai tergila-gila ingin mendapatkan maklumat.

    ReplyDelete
  5. Tak dinafikan..ramai yang suka menda ni..hahahaha

    ReplyDelete
  6. Baru ja click, so baru tau. Profile rupanya. Hahaha.. Gila. Mesti ramai yang sudah frust.. Siot kau nii. :P

    ReplyDelete
  7. Hihihi ramai budak nakal sekarang ni hehhehe

    ReplyDelete
  8. tak sempatlah pulak saya nak check!

    ReplyDelete
  9. biasanya topik-topik camtulah yang selalunya popular ..hehe

    ReplyDelete
  10. sehari xsah org duk search bnde tu..blog akak de plak yg search shida sex hahaa hadoii siap nama xmenahan tu..

    ReplyDelete
  11. Assalammualaikum...aniq,

    wahh tu yang diorang cari yer.. kat blog mselim3 pelik tapi benar tapi xder pape pun cuma kekadang keyword orang teruja nak klik dan baca..,

    mselim3

    ReplyDelete
  12. baru perasan ada button 18sx. dah masuk, maklumat penting dan berguna tu...heee

    ReplyDelete
  13. humph..haha manusia akhir zaman..

    ReplyDelete