Alhamdulillah! Blog peribadi telah mencecah angka setengah juta | Aniq Bukhary Channel

Sukan, Bola sepak, lawak, isu semasa dll.

Promosi hebat untuk anda!

Wednesday, January 1, 2014

Alhamdulillah! Blog peribadi telah mencecah angka setengah juta

Syukur alhamdulillah dengan izinNya sehingga detik dan saat ini blog peribadi ini telah pun mencapai setengah juta pengunjung sejak diperkenalkan pada julai 2011. Alhamdulillah! Mungkin inilah hadiah tahun baru dari anda kepada pemilik blog Aku Pengembara ini.


Nak print screen angka 500, 000 tapi tak sempat. Buka blog je petang tadi dah 500, 516.
(
Menyesal tak buka blog awal pagi tadi)

Bermula dengan artikel copy paste Tanda-tanda kematian awal dahulu, saya mengorak langkah demi langkah dan cuba lari daripada kepompong copy paste. Saya menggunakan otak kurniaan Allah ini untuk menulis sesuatu isu yang saya ulas menggunakan idea dan pendapat saya sendiri. Alhamdulillah! pembaharuan yang saya buat itu ternyata membuahkan hasil apabila cetusan-cetusan idea saya itu diterima umum.

Banyak suka dan duka yang saya lalui sepanjang bergelar blogger ini. Antara peristiwa yang bakal saya kenang sampai bila-bila iaitu peristiwa 14 januari. Pada tarikh tersebutlah saya telah mendapat idea menerbitkan satu entry yang mana telah dire-post oleh lebih 20 blog-blog besar lain. Artikel dimaksudkan ialah kisah pembunuhan Arwah Along Spoon [SINI]. Melalui artikel inilah buat pertama kalinya saya merasakan diri ini begitu dihargai sebagai seorang blogger. Blogger mana yang tak gembira kalau satu Malaysia baca hasil tulisannya?


Terkejut saya tengok benda nie dalam satu laman ping.

kepada semua yang selama ini sentiasa membaca hasil tulisan saya, di lembaran ini juga saya ingin  merakamkan jutaan terima kasih kepada anda. Saya tidak tahu dari celah-celah mana anda menjumpai blog saya. Sampai ada seorang yang saya tak kenal yang saya di kedai makan dan cakap "Wei, kau nie blogger kan?".  "Hah!". Aku tergamam.

Semua itu saya hargai dan tak tahu nak cakap apa lagi untuk menzahirkan penghargaan ini. Saya tidak kenal anda, saya tak tahu dari mana asal anda, tapi anda tetap menyokong blog ini. Syukur alhamdulillah dan terima kasih yang tak terhingga walaupun blog saya ini tidaklah sehebat blog-blog besar lain.

Satu harapan saya, saya mengharapkan doa daripada anda semua agar saya tidak terkeluar daripada landasan. Semoga hasil tulisan-tulisan saya tidak melanggar hukum syarak dan menyakiti mana-mana pihak.

Aku menulis hanya dari sebuah kampung kecil.
Tell me if I am wrong, catch me when I am fall..


Satu lagi blog kendalian saya --> http://gurauankasar.blogspot.com/

TEGUR BILA AKU SALAH, HULURKAN TANGANMU BILA AKU LEMAH

16 comments:

  1. Tahniah! :D Moga terus success!

    ReplyDelete
  2. Tahniah Aniq.. moga terus sukses dlm dunia penulisan... InsyaAllah ianya memberi manfaat pada org lain...:)

    ReplyDelete
  3. tahniah Aniq.

    Semoga terus sukses.
    Tiada apa yang mustahil selagi ada D.U.I.T

    Doa, Usaha, Ikhtiar/Impian, Tawakal

    ReplyDelete
  4. semoga terus gigih berblogging ya aniq :)

    ReplyDelete
  5. semoga lebih semangat dan rajin update blog yea....

    ReplyDelete
  6. alhamdulillah.. tahniah aniq.. semoga terus success pada tahun ini dan akan datang.. :D

    ReplyDelete
  7. tahniah ye aniq..

    ReplyDelete
  8. Tahniah bro..semoga bertambah semangatnya lepas ni..hehe

    ReplyDelete
  9. cahayacinta.com

    salam.alhamdulillah rezeki penggunjung hadirlah namanya.semoga terus berblogging ya

    ReplyDelete
  10. cahayacinta:

    btw tahniah ya.

    p/s:sori lambat jejak blog kamu heeee

    ReplyDelete
  11. salam , tahniah Aniq.

    bukan mudah nak capai angka stengah juta tu ;)

    ReplyDelete
  12. Saya jarang ke sini, tapi sesekali singgah nak juga komen. Tahniah! Satu pencapaian yang hebat.

    ReplyDelete
  13. Alhamdulillah, blog aniqbukhary semakin rame pengunjungnya, tetap semangat untuk berbagi ilmu untuk kebaikan!!!

    ReplyDelete