Muslim Niaga "Platform Dropship Produk Islamik No. 1 Malaysia" | Aniq Bukhary Channel

Sukan, Bola sepak, lawak, isu semasa dll.

Promosi hebat untuk anda!

Wednesday, March 5, 2014

Muslim Niaga "Platform Dropship Produk Islamik No. 1 Malaysia"

Apa itu muslim niaga

Muslim Niaga merupakan satu platform yang menyediakan perkhidmatan sistem kedai online yang berkonsepkan dropship. Apa yang menarik dan unik mengenai Muslim Niaga ini, ia hanya menawarkan produk-produk bercirikan 100% islamik dan tidak terdapat dalam mana-mana perkhidmatan dropship yang lain.

http://www.terbaek.net/2014/02/12/contest-seo-muslim-niaga/
Contest Muslim Niaga

Bermula dengan hanya produk Al-Quran digital pada awal kemunculannya, Muslim Niaga mengorak langkah demi langkah dan berkembang maju sehinggalah ke tahap sekarang ini dengan pelbagai jenis barangan islamik ditawarkan.

Untuk pengetahuan, sekarang ini Muslim Niaga telah pun mencapai angka hampir 500 ejen selepas penubuhannya. Ini merupakan satu pencapaian yang bolehlah dibanggakan kerana untuk mencapai angka tersebut memakan banyak masa tetapi Muslim Niaga hanya memerlukan beberapa tahun sahaja.

Angka 500 itu sudah cukup membuktikan betapa Muslim Niaga ini bukan calang-calang perkhidmatan. Bukan mudah sebenarnya untuk mencapai tahap ini dengan mendapat kepercayaan daripada pihak luar tetapi Muslim Niaga dapat melakukannya. Sesuatu yang menakjubkan.

Al-Quran digital produk pertama Muslim Niaga

Kelebihan utama perkhidmatan Muslim Niaga

Tak perlu fikir tentang stok
Anda tak perlu memikirkan tentang stok tak laku, tempat simpan stok, tidak perlu menguruskan pembungkusan dan penghantaran kerana semua pihak Muslim Niaga yang akan uruskan. Apa yang anda perlu buat hanya mempromosikan kedai online anda sahaja. 

Kaedah dropship membolehkan anda untuk tidak perlu menyimpan stok tetapi masih boleh beli pada harga borong. Di sinilah anda akan menjana keuntungan. Maklumat keuntungan setiap produk (Harga ajen & Harga jual) akan dipaparkan di dalam sistem kedai online anda.

Domain & Hosting
Anda tidak perlu fikir tentang keselamatan kedai online anda. Tidak perlu memeningkan kepala bagaimana nak 'maintain' server hosting dan domain kerana ianya semua dikendalikan oleh pakar-pakar di Muslim Niaga itu sendiri.

Bantuan & Sokongan
Menariknya mengenai perkhidmatan ini, anda tidak akan dibiarkan berseorangan kerana bantuan dan sokongan tetap diberikan. Muslim Niaga telah menyediakan group support di Facebook khas untuk anda berinteraksi dengan Muslim Niaga dan ajen-ajen yang sudah berjaya membuat jualan secara online dan offline melalui sistem kedai online yang diterapkan oleh Muslim Niaga.

Menyediakan Website Kedai
Setiap RANIA (Rakan Niaga) kami dilengkapkan dengan satu website kedai online mereka sendiri. Ianya sudah dilengkapi dengan 300+ produk serta borang tempahan, sistem bayaran dan juga blog.

Sistem Invoice & Tempahan
Memudahkan pengedar dan pembekal menguruskan tempahan terkini. Email notifikasi dihantar kepada pembeli, pengedar dan pembekal untuk memberitahu status invoice. Pembekal juga dapat mengemaskini tracking no. dan maklumat ini akan dihantar terus ke e-mail pembeli dan pengedar.

Data Pengguna & Rekod Tempahan
Sebagai usahawan, data pelanggan sangat penting. Di sini kami benarkan anda akses ke maklumat pelanggan anda supaya anda dapat hubungi mereka. Mudah untuk anda buat 'follow-up' di masa hadapan.

Untuk mengetahui dengan lebaih lanjut lagi, ikuti temubual bersama founder Khairul Fadhli Abdul Rahim ini.


Temubual yang pernah disiarkan dalam rancangan bisnes alternatif astro Awani

Islam menggalakkan penganutnya untuk melakukan atau menceburkan diri di dalam dunia perniagaan kerana 90 peratus punca rezeki manusia adalah daripada hasil perniagaan. Kini dilihat ramai manusia mengecapi nikmat kekayaan dan kesenangan yang terhasil daripada perniagaan yang dijalankan.

Hal ini bersesuaian dengan matlamat Muslim Niaga untuk membantu usahawan dropship memiliki laman web kedai online sendiri. Inilah masanya untuk ekonomi muslim bangkit. Jadi apa tunggu lagi, jom berniaga bersama Muslim Niaga. Macam mana nak daftar?

Anda boleh klik melalui link ini --> Borang pendaftaran rakan niaga

Website Muslim Niaga
No.tel 011-14260161
Fanpage Muslim Niaga
Twitter :@mndropship
Service Muslim Niaga :
→ Kedai Online
→ Design
→ Pembekal
→ Training Online
→ Seminar Mentor Dropship
→ Train usahawan
→ Trading

Alamat Pejabat:
No.32-3B
Sunwaymas Commercial Center
Jln PJU 1/3B
47301, Petaling Jaya
Selangor, Malaysia

No.Pejabat:
011-14260161

Waktu Pejabat:
9.30am - 5.00pm


TEGUR BILA AKU SALAH, HULURKAN TANGANMU BILA AKU LEMAH

11 comments:

  1. Menarik.. all the best Aniq.. :)

    ReplyDelete
  2. Salam... lama abak tak jenguk..hihihi...

    Wah... bagusnya....hehehe...

    ReplyDelete
  3. Memang bagus web ni kan...
    Good Luck Aniq...:)

    ReplyDelete
  4. semoga berjaya dalam contest ini aniq.. :D

    ReplyDelete
  5. Tahniah, bro atas kemenangan kontes ilmu blogspot blogger malaysia!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih bro. Saya sendiri pun tidak menyangka saya tersenarai sebagai pemenang... Saingan sengit..

      Delete
  6. alhamdulilah tahniah sebagai pemenang

    ReplyDelete
  7. all the best bro..gudluck dtg dari contest SEO Muslim Niaga yg sama...:)

    ReplyDelete
  8. good luck Aniq...semoga terus berjaya :)

    ReplyDelete
  9. Wah terperinci gak ni..ada harapan nak menang ni..terbaik la bro..dan gud luck..hehe

    ReplyDelete