Video: Serius keluar air mata tengok video ni :'( | Aniq Bukhary Channel

Sukan, Bola sepak, lawak, isu semasa dll.

Promosi hebat untuk anda!

Monday, April 15, 2013

Video: Serius keluar air mata tengok video ni :'(

Video youtube yang bertarikh 28 januari ini telah menarik perhatian saya. Video sedih ini merupakan hasil perkongsian seorang rakan facebook Erni Amanina Amin dengan descraption seriess keluar airmata tengok video ni. Saya pun apa lagi, melihat tajuk sahaja saya pun try la juga layan video ni manalah tau keluar air mata layan video ni. Dah lama tak nangis. Haha. Apa-apa pun, jom layan video di bawah nangis ke tak?

 
Amacam? dah layan video ni keluar tak air mata? taklah sedih sangat kan? Tapi kalau ada yang nangis pun, confirm kaum-kaum pompuan je. Sebagai seorang yang sering terlibat dalam pembikinan short filem, saya akui kreatif juga orang yang buat video sedih ni. Jalan penceritaan yang baik yang membuatkan siapa yang layan video ni enjoy tetapi agak malang, ianya belum cukup power untuk membuatkan air mata ini jatuh berguguran. Chewah! :D

Apa yang saya dapat daripada video sedih ini, Hargailah mereka yang kita sayang selagi mereka hidup di dunia ini. Jangan sampai suatu hari nanti mereka pergi meninggalkan kita barulah kita sedar betapa kita amat memerlukan mereka (Aplikasikan kisah dalam video ini untuk mak dan ayah kita). 

HARGAILAH DAN INGATLAH JASA MEREKA. LOVE MY PARENTS :(

#Terdapat satu lagi video sedih yang pernah saya publish beberapa bulan lalu dan anda boleh lihat di sini ---> YA ALLAH SINGKATNYA HIDUP INI



TEGUR BILA AKU SALAH, HULURKAN TANGANMU BILA AKU LEMAH

11 comments:

  1. mmm sedey jugak la...yg pompuan tu mesti nangis nyer lah...ehe

    ReplyDelete
  2. meleleh air mata niii , wuuu :'(

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. Hati kebal, tapi di dalam bergelora.. hehe. jgn marah. Peace! :)

      Delete
  4. Orang yang hati kering je yang tidak akan menangis.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nasib baik la saya hati basah kak.. Haha

      Delete
  5. ada janda baru nan elok tuh...

    ReplyDelete