Ruang iklan untuk disewa | Aniq Bukhary Channel

Sukan, Bola sepak, lawak, isu semasa dll.

Promosi hebat untuk anda!

Tuesday, January 29, 2013

Ruang iklan untuk disewa

Aku pengembara menyediakan servis pengiklanan bagi sesiapa yang berminat untuk meletakkan iklan mereka di blog ini. Servis pengiklanan ini dibuat bagi memberi peluang mana-mana agensi atau orang perseorangan memperkenalkan apa-apa produk mahupun perkhidmatan yang ditawarkan. Di bawah ini saya berikan sedikit penerangan ringkas mengenai perkhidmatan ini.

Detail iklan
*Terbuka untuk semua blog / website biasa.
*Iklan berbaur lucah, penipuan dan yang melanggar syariat Islam tidak akan terima.
*Digalakkan guna banner sendiri dengan saiz 125 x 125 (jika ada). Banner yang cantik amatlah ditekankan bagi menarik minat pengunjung untuk klik iklan anda.
*Pihak kami turut menyediakan khidmat membuat banner dengan caj berlainan (bagi yang tiada banner).
*Iklan akan diletakkan selama sebulan di ruangan sebelah kanan (side bar) blog Aku pengembara ini.
*Tiada hidden charge dikenakan.

Bagaimana hubungi saya?
Sekiranya berminat, anda boleh maklumkan kepada saya melalui tiga medium tersebut:

i. Facebook Aniq Bukhary
ii. Twitter Aniq Bukhary
iii. Emel aniqbukhary@gmail.com / aniq_bukhary@yahoo.com

Harga dan pembayaran
Saya meletakkan harga yang bersesuaian seperti kebanyakkan blogger lain iaitu RM5/Bulan.
Bayaran boleh dibuat ke Akaun Maybank (155108839391) atas nama RIZAN BIN ABDUL ALI.

ATAU

Cara mudah, anda boleh topup rm5 DIGI/CELCOM ke nombor telefon yang akan diberitahu kelak. Tidak kisah dengan cara beri nombor pin ataupun masukkan terus, apa yang penting segala urusan berjalan lancar.

Simple bukan? Kalau masih ada kemusykilan bolehlah berhubung terus dengan saya melalui 3 medium di atas. TQ

# Sedikit tambahan, anda digalakkan untuk like page Bloggermate ini bagi mendapatkan maklumat lebih mengenai perjalanan blog ini (Tiada paksaan). ^^

Lampiran
Iklan anda akan dilihat oleh purata 40, 000 pengunjung setiap bulan .

Last update: 12 oct.

TEGUR BILA AKU SALAH, HULURKAN TANGANMU BILA AKU LEMAH

2 comments:

  1. Makin mantap...tahniah bro..jauh dgn blog ambe yg masih lagi rendah statistiknya...terbaiklah bro

    ReplyDelete