Baca buku sampai gila (9 photo) | Aniq Bukhary Channel

Sukan, Bola sepak, lawak, isu semasa dll.

Promosi hebat untuk anda!

Monday, May 14, 2012

Baca buku sampai gila (9 photo)

Selamat datang ke pesta buku Kuala Lumpur 2012.

 Suasana penuh sesak dengan kehadiran pengunjung
tanpa mengira peringkat umur.

Tengok mak cik nie, sampai tak tau nak pilih
mana satu kedai nak pergi.

Kumpulan pelajar yang turut memenuhi ruang PWTC.

Di satu sudut, tertarik pula tengok adik-adik nie
baca buku. Cute juga kan?

 Nak cute lagi, tengok kakak Najwa kita seorang nie. Sorry image kurang memuaskan almaklum la gambar curi. Haha.. Saya tanya dia saya nak snap dengan cara halal dia cakap tak payah. Malu. So, terpaksa la guna plan B dan kebetulan plak dia pandang kamera time tu.

Gaya spontan adik nie apabila lensa kamera dihalakan.

Terbaik! itu yang boleh saya katakan apabila melihat kemampuan abang nie lukis muka adik tu. Tak sampai pun 10 minit diperlukan untuk menghasilkan satu lukisan potret yang menarik.

Terpegun melihat bakat yang dimiliki oleh abang tu
sampai tak tahu nak cakap apa.. 



TEGUR BILA AKU SALAH, HULURKAN TANGANMU BILA AKU LEMAH

1 comment:

  1. bagusnya pupuk minat membaca sejak kecil.. akak kalau ke pesta buku cari buku dr hm tuah je.. hehe..

    ReplyDelete