Jom ceria bersama perdana menteri, Putrajaya 2013 (14 gambar) | Aniq Bukhary Channel

Sukan, Bola sepak, lawak, isu semasa dll.

Promosi hebat untuk anda!

Monday, March 25, 2013

Jom ceria bersama perdana menteri, Putrajaya 2013 (14 gambar)

Event ceria bersama PM menjadi pilihan hujung minggu nie. Planning awal sepatutnya minggu nie pergi Sepang tengok F1 (Formula 1), tapi tiada rezeki. Tanggungjawab kepada kampus lebih diutamakan. Bila lagi dapat berkhidmat shoot event atas nama Universiti (Inilah masanya). Lagipun dah tahun terakhir. Komitmen kena lebih. Hehe.. Ok di bawah ini diselitkan beberapa gambar untuk tatapan semua.. Jom layansssss... ^^

 
Putrajaya aku datang lagi (^_^)

YAB Perdana Menteri Malaysia

Turut memeriahkan majlis Datin Seri Rosmah Mansor

Berbasikal antara aktiviti yang dijalankan (Snap jangan tak snap Bang^^).

Adik comel nie pun ada juga. ^^

Sabah crew! Hehe

Temubual langsung oleh RTM. Malu plak akak nie.. Relax sudah. :)

Ally Iskandar bersama rakan photographer seperjuangan Aku pengembara, Zammil Hakim.

Antara persembahan yang dipersembahkan kepada pengunjung.

Persembahan bermain senjata yang nampak real. Aku pengembara pun takut juga snap depan-depan. tak pasal-pasal jadi arwah ^^

Selepas semuanya selesai, seperti biasa rakan-rakan menjadi sasaran peluru DSLR. Haha

Gadis-gadis ayu Limkokwing.. ^^

Mencari objek tersembunyi. Dua biji kepala. Haha

Sentuhan terakhir sebelum event berakhir.. Talent Mohd Rashidy. Kalau gambar nie tak cantik, salahkan talent ya, bukan photographer..:)

Aku pengembara: Hope enjoy dengan gambar nie.. Seperti biasa, anda diberi kebebasan untuk komen, hasil kerja photographer nie. Komen biar yang pedas sikit tau.. Hehe



TEGUR BILA AKU SALAH, HULURKAN TANGANMU BILA AKU LEMAH

6 comments:

  1. Salam . Gambar last tu ingin aku katakan , talent tidak patot dipersalahkan . kalau gambar tidak cantik itu salah photographer kerana dia tidak mengatur segalanya . Terima Kasih ^__^

    ReplyDelete
  2. Balek rumah potong je tangan photographer tu.. hahaha :D

    ReplyDelete
  3. Kasi besarkan pic la.. baru cantik. !!
    Brother Aniq belajar di Limkokwing ka?? perghh..bestnya... >_<

    ReplyDelete
  4. Paling suka tengok gambar kak Rosmah - comel :-)

    ReplyDelete
  5. Persembahan bermain senjata yang nampak real. Aku pengembara pun takut-takut juga snap depan-depan. tak pasal-pasal jadi arwah ^^

    :: boleh jdi arwah ya?? ahahah,,btw, muka Datin Seri Rosmah Mansor cntik..

    ReplyDelete
  6. last tu cuba buat bnw. macam smart je. heeee

    ReplyDelete