Tutorial blog cepat dan mudah difahami | Aniq Bukhary Channel

Sukan, Bola sepak, lawak, isu semasa dll.

Promosi hebat untuk anda!

Tuesday, February 5, 2013

Tutorial blog cepat dan mudah difahami

Senarai di bawah merupakan blog tempat Aku pengembara lepak dan belajar tutorial blog. Ringkas dan mudah difahami. So, apa tunggu lagi? jom! ^^


# Tutorial nie Aku pengembara letakkan bagi memudahkan member-member yang sering bertanya kepada Aku pengembara bagaimana letak nie n nak letak tu dalam blog?. So, bagi member-member Aku pengembara, inilah hadiah untuk anda. Aku pengembara rasa bertanggungjawab untuk memberikan link tutorial ini kerana disebabkan Aku pengembara la anda semua terlibat secara langsung dalam dunia blog nie. ^^ Lepas nie rujuk la tutorial nie. Rakan-rakan blogger yang lain pun bolehlah rujuk sini juga sebab ianya ringkas dan mudah difahami. SELAMAT MENCUBA!



TEGUR BILA AKU SALAH, HULURKAN TANGANMU BILA AKU LEMAH

No comments:

Post a Comment